המסמך נכתב בלשון נקבה, אך פונה לכל המינים. המסמך עודכן בתאריך: 16.05.2018
שלום יקרה, מסמך זה נועד לתת לך מעט מידע על אפשרויות הפרסום בפורטל 'ללדת באהבה'. מעט עלינו:
עשרות אלפי גולשות מבלות בפורטל 'ללדת באהבה' בכל חודש, ולאורך תקופה מאוד משמעותית בחייהן.
כפי שוודאי שמת לב, פורטל 'ללדת באהבה' הינו פורטל מאוד ממוקד לתחום ההיריון והלידה. מיקוד זה של התכנים מאפשר לנו לחשוף את הגולשות שלנו לשירותים ומוצרים שמאוד נכונים ורלוונטיים להן ולנושא הספציפי עליו הן קוראות.
שטחי פרסום ממוקדים וקהל יעד מדויק
פורטל 'ללדת באהבה מציע למפרסמות ולמפרסמים מדיה ממוקדת מאוד עבור פרסום מבוסס חשיפות או פרסום מבוסס לידים בתחומים הבאים: פוריות / הריון / הכנה ללידה / לידה / תינוקות
סטטיסטיקת הפורטל:
נכון ליום 15.05.2018, בפורטל 'ללדת באהבה' גולשות כ- 100,000 נשים בחודש בממוצע. קיימת עלייה יומית בכמות החשיפות לתוכן וישנו צפי שקול ומחושב לחשיפות מרובות הרבה יותר בחודשים הקרובים עקב פעולות פנימיות מערכתיות שלנו.
את החשיפות לתכנים אנו מייצרות באמצעות כתבות מותאמות, קישורי טקסט וגרפיקת באנרים ייחודית [1] בכתבות פופולאריות [2] ובמודעות מדויקות בשטחי פרסום נרחבים באתר.
[1] אנו ממעטות לעשות שימוש בתצוגת הבאנרים הרגילה והמוכרת (תמונה וטקסט שיווקי הממוקם על גבי הגרפיקה) בשל התופעה הפסיכולוגית הידועה 'עיוורון באנרים'. עיוורון באנרים משמעותו כי בשל ריבוי הבאנרים באתרים השונים, האדם החל לפתח עיוורון פסיכולוגי חלקי לכל גרפיקה שנדמית לו כבאנר פרסומי כדי למנוע מהמוח את ההפרעה לקשב. אנו מנחות את הלקוחה ליצירת באנרים עם גרפיקה מעט שונה, 'שוברת שגרה', וזאת כדי לחדור את חסימת העיוורון החלקי שיצר המוח בכל הנוגע לתמונות פרסומיות.
[2] 'כתבה פופולארית' מוגדרת אצלנו ככתבה המקבלת מאות ואלפי חשיפות ביום.
מסע פרסום מבוסס תשלום לפי חשיפה:
קמפיין פרסום מבוסס חשיפות ניתנות לצפייה [3] נקרא גם: CPI: Cost Per Impression, או: CPM: Cost Per Mille (עלות לאלף חשיפות. Mille בלטינית משמעותו 'אלף'). מסעות פרסום המבוססים על תשלום לפי חשיפה מאפשרים תמורה די קבועה למותג עבור כל X חשיפות ניתנות לצפייה, ללא כל דאגה לאינפלציה של קליקים. מסעות פרסום מבוססי חשיפות מתאימים למותגים, או לעסקים אשר נמצאים בתהליך של בניית המותג.
[3] מדוע אנו רושמות 'חשיפות ניתנות לצפייה' ולא פשוט 'חשיפות'? כיוון שעינו של האדם לעתים מדלגת על תכנים – מרפרפת. איננו יכולות לדעת על אילו תכנים עין הגולשת תדלג, אך אנו יכולות לעשות את המיטב כדי להבטיח שהסיכויים לכך יהיו נמוכים.
הגדרת מודל תשלום מבוסס חשיפות:
'X חשיפות ניתנות לצפייה' = X פעמים בהן גולשות בפורטל שלנו נחשפו לתוכן המותג, ללא כל קשר למס' הפעמים שהגולשות הקליקו על המודעה (וכמובן שאין עלות נוספת על הקלקות).
מסע פרסום מבוסס לידים (פניות)
קמפיין פרסום מבוסס לידים נקרא גם Pay Per Lead, או: PPL (שלם עבור כל ליד). מסעות פרסום המבוססים על תשלום לפי ליד מאפשרים בקרה מקסימלית על הפרסום עבור המותג, כאשר המותג מקבל תמורה נמדדת ומיידית עבור התשלום. מסעות פרסום מבוססי לידים מתאימים למותגים, לעסקים בצמיחה, ואף לעצמאים.
הייחודיות של פורטל 'ללדת באהבה':
- מפרסם המתחייב ל-3 חודשי פרסום לפחות, מקבל מאיתנו כתבת חשיפה ייחודית, מפורטת ומושקעת!
- פורטל 'ללדת באהבה' הוא פורטל מאוד ממוקד ולכן, קיים מיעוט זניח של 'חשיפות מבוזבזות'. רובן המוחלט של החשיפות נצפות ישירות על ידי הקהל המדויק של המותג.
- אנו יוצרות את מרבית החשיפות באמצעות שיווק ממוקד בכתבות פופולאריות. שיווק זה מאפשר לנו להעניק לגולשת את הדבר אשר אחריו היא חיפשה 'בדיוק עכשיו', ומאפשר לנו להעניק למותג את הקהל המדויק אחריו הוא תר.
על שיווק ממוקד בכתבות פופולאריות
שיווק ישיר, אישי ומאוד מדויק בכתבות פופולאריות הוא אמצעי הפרסום החזק ביותר שלנו. וכאן גם מתבטא הערך המוסף שלנו על פני פלטפורמות פרסום אחרות. פרסום בגוף התוכן של כתבות פופולאריות מהווה חשיפה לקהל מאוד ממוקד. וכך אנו חושפות את הגולשות אל המותג המספק בדיוק את המוצר או השירות שמתאים לגולשת, וגם – בדיוק עכשיו.
איך עובד הפרסום בכתבות פופולאריות?
בכל תחילת חודש אנו יוצרות רשימה חדשה של כתבות פופולאריות בהתאם למידע העדכני שמציג לנו גוגל אנליטיקס. הרשימה כוללת כ-100 כתבות פופולאריות בממוצע, מתוכן אנו בוחרות את הכתבות הרלוונטיות ביותר למותג, אשר יניבו את החשיפות הממוקדות ביותר.
חבילות הפרסום שלנו אטרקטיביות ביותר.
כל חבילת פרסום מותאמת ותפורה למידותיו של המותג לפי התחומים ותתי התחומים בפורטל המתאימים לו ביותר כפלטפורמת פרסום.